maandag 18 januari 2010

31 dagen… eten in Chinatown

De afgelopen twee keren dat ik in NYC was heb ik trouw het restaurantje bezocht dat ik destijds met een vriendinnetje per toeval ontdekte. Dat is al een jaar of 12 geleden en nog niet echt in de tijd dat je eerst de recensies op internet kon checken.  De tweede keer nam ik Andy er mee naar toe en ook hij vond het superleuk, dus willen we nu zeker weer!

 


 

 

 

De recensies op Yelp variëren maar ik denk dat wij het nog wel een keer gaan proberen… voor heel weinig geld lekker dim sum uitzoeken, het komt allemaal op een trolley langs je tafeltje en hoeft alleen maar aan te wijzen. Echt een aanrader voor een leuke lunch! Het adres:

61 Mott Street (between Bayard St & Canal St)



Ben je echt nieuwsgierig? Het menu staat hier op Zagat.

Nog een maandje en we zijn ‘bijna’ onderweg!!

3 reacties:

Robert-Jan en Yvonne 19 januari 2010 om 02:08  

En dit is de beschrijving volgens zagat ;-) :
-----
The “mother of dim sum places”, this C-town vet allows you to compose a meal from “roll-around carts” stocked with “mysterious”, “fabulous” tidbits; the food is “as good as the service is nonexistent” (ditto the decor), but at least the price is right; it’s usually “packed on weekend mornings”, so pay court “early.”
-----

De waardering voor kwaliteit van het eten is prima, de rest (service en ambiance) niet zo ;-) !

Karen aka cloggie68 19 januari 2010 om 02:14  

Volgens mij klopt die beschrijving helemaal... geen decor eigenlijk, maar ik vind het juist zo leuk om met Jan en alleman aan één tafel te zitten en een gesprekje aan te knopen!

De Steijntjes 28 januari 2010 om 07:13  

Jeetje, die heb ik nou net weer gemist. Lees nu pas jouw bericht. Tja dan moet ik toch maar een keertje terug :).
De TKTS Booth zit onder de trap bj Times Square, kan echt niet missen!!
Mamma Mia is heel leuk. Ik weet niet of je hem in Nederland al hebt gezien, maar hij is ECHT exact hetzelfde, decor, taalgebruik (alleen engels dan) liedjes alles. Behalve dan, dat hier het publiek stoicijns op zijn/haar stoel blijft zitten. Terwijl wij het liefst wilden gaan swingen. Kreeg echt het idee dat die Amerikanen ABBA niet echt kenden. Maar we hebben zeker genoten. Toen wij gingen hadden we 50% korting. Er stond een behoorlijke rij, maar viel uiteindelijk mee. Maar zo'n 20 minuutjes wachten. Dat is te doen. Nou succes en ik ga je volgen hoor!! Stuur je ook af en toe een tweet?? Groetjes Mariëlle

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP