dinsdag 9 februari 2010

9 dagen … Nog maar an-der-hal-ve week!

 


Eerst maar even een plaatje van St. Maarten omdat dat dus nog een werktrip wordt tussen NYC en Orlando in (some girls have all the luck :) ). Ik vlieg half maart naar Curacao (waar we tegenwoordig ook een ‘office’ hebben en vandaaruit dus nog een paar dagen naar St. Maarten om onze opleidingen te promoten. Komt helemaal goed!

Maar ondertussen zijn we ons mentaal eerst aan het voorbereiden op onze trip naar New York. Eigenlijk heb ik de laatste paar weken weinig tijd gehad om eraan te denken (lees: veel werk) maar ach, ‘volgende week vrijdag’ klinkt wel heel aangenaam en schiet al lekker op. Nu maar hopen dat de sneeuw in Washington blijft (of smelt), een paar graden in de plus zou ik wel wat aangenamer vinden, zeker nu het hier ook alweer onder het vriespunt is…

Dat we gaan Relaxen in NY is zeker, mentaal relaxen dan, onze beentjes zullen weinig rust krijgen!

3 reacties:

Robert-Jan en Yvonne 9 februari 2010 om 13:39  

Jemig, erg vervelend zeg ... Maak ons maar jaloers ... ;-) !

Dat zijn in ieder geval leuke dingen in het vooruitschiet. Het ziet er op het plaatje in ieder geval beter uit dan in Washington nu ... En ik begreep dat New York ook vrij koud was, dus ik hoop dat dat allemaal snel een beetje verandert voor jullie ;-) !

Aggie 10 februari 2010 om 02:29  

Helemaal leuk allemaal, ik word er wel een tikkeltje jaloers van...nog twee mooie reizen te gaan voor de meivakantie...!!!
Geniet van de heerlijke vooruitzichten en geniet nog meer ter plaatse!!! Groetjes

Saar. 10 februari 2010 om 09:11  

Spannend! Tijd vliegt. Ik hoop dat t weer in NYC ook wat beter wordt. Maar op St. Maarten zal t helemaal wel perfect zijn.. zonn haha.

Leuke blog trouwens.

Groetjes Saar.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP