woensdag 17 februari 2010

O-ver-morgen !!!



Dat schiet toch echt op he…. zoals het klinkt “Overmorgen” zitten we om deze tijd op Schiphol en vliegen we na de middag naar New York!

Vandaag – woensdag m’n vrije dag – even de ochtend gebruiken om  schijfjes van de camera te legen en andere laatste klusjes te doen. Nee, de koffer is nog niet ingepakt (maar daar hoeft toch niet veel in haha). Wel, heb ik natuurlijk even naar het weerbericht gekeken en daar wordt ik best vrolijk van…
weather-ny
Natuurlijk  ben ik ‘s avonds nog vaak op internet aan het rondkijken voor leuke eettentjes enzo en ik kwam er op GO NYC  achter dat er weer Restaurant Week is in New York (eigenlijk restaurant maand, in tijden van crisis moet je toch iets om je klanten binnen te halen). Ik heb heel veel fixed menus bekeken (zie hier de link)  maar uiteindelijk niet echt iets gevonden want we  kunnen vast voor $35 p.p. ook wel ergens anders terecht. Maarrr ik heb op deze site wel weer wat leuke reviews gelezen en wat restaurants opgeslagen.

We zijn er klaar voor, morgen nog een half dagje werken (Andy heeft papadag dus die is na vandaag al klaar) en dan brengen we vrijdag de kids naar school en gaat het beginnen. We zullen hier wel een keertje zwaaien dus hou de webcam in de gaten, proberen te twitteren en te bloggen. Tot snel!!

4 reacties:

Robert-Jan en Yvonne 17 februari 2010 om 02:39  

Wauw, de tijd is ook voor jullie voorbij gevlogen, en overmorgen zitten jullie al in NY ! Geweldig hoor ;-) !

Ik ben benieuwd waar je gaat eten uiteindelijk; de restaurant week is wel flink populair, dus verbaast me wel een beetje dat je niet echt iets hebt kunnen vinden ;-) ! Maar voor $ 35 kan je goed eten in New York !

De Steijntjes 17 februari 2010 om 03:02  

Nou voor je het weet zit je er hoor!! Zie je dat het duimen van ons zin heeft gehad?!?!?
Over die restaurantweek. Tijdens ons bezoek was dat ook, wij zijn toen bij Remy gaan eten. Een italiaans restaurant in ik meen de 53e straat. Je kreeg dan wel een bepaald menu voor dat geld, mje mocht niet kiezen uit de gewone kaart. Wij hebben uiteindelijk alleen een hoofdgerecht genomen. En zelfs dat konden we netaan op. Was wel erg lekker trouwens!! Dus wel een aanrader.

Nou succes met de laatste dingetjes en we gaan jullie trouw volgen hoor!! Zowel via de weblog als twitter.

Aggie 18 februari 2010 om 00:43  

Yes, voor jullie is het morgen zover, heerlijk een paar dagen naar New York! Ik wens jullie daar veel genot en loop je geen blaren aan de voeten!! groetjes Aggie

Carin 18 februari 2010 om 14:18  

Veel plezier en goeie reis gewenst!
Groetjes Carin

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP