vrijdag 26 februari 2010

Naberichten…. foto’s…slotwoord

 

 

We hebben foto’s toegevoegd aan het blog!! Achteraf bleek dat ik het kabeltje helemaal niet was vergeten alleen iets te goed verstopt had…. (typisch iets voor mij)… maar goed, de foto’s staan erop en hierboven zie je een totaal en in het blog zelf staan er een paar op de juiste plek!



Mijn koffer (en niet die van Andy helaas)  staat leeg alweer te wachten voor het volgende (maar dan zakelijke) reisje. Menig collega zou met me willen ruilen maar ik zit er nog helemaal niet op te wachten (terwijl ik het meestal leuk vind hoor!).

Goed, dat we het super gehad hebben was wel duidelijk. Dat soms iemand dacht dat we de Lufthansa staking zelf hadden georganiseerd (bedankt, Ton ;) ) kan ik me voorstellen, het pakte voor ons (letterlijk) wel heel voordelig uit! Dat we geen Coldstone ijsje hebben kunnen proeven, ach… dat doen we dan in Orlando wel…komt goed!

Alles wat op ons lijstje stond hebben we wel gedaan, we hebben lekker geshopt, zijn goed geslaagd en vooral we hebben SUPER weer gehad. Zeker als je weet dat er sneeuwstormen waren voordat we kwamen én er nu weer nieuwsberichten zijn vandaag met de kop “Sneeuwstorm geselt opnieuw Noordoosten’. De Woodbury Common was zelfs deze week een paar keer al gewoon helemaal gesloten!

De jetlag valt ons mee, waar het aan ligt geen idee. Ik voelde me in NY al niet fit en heb  - wat het ook was – flink onderdrukt. Woensdag rustig aan gedaan en 2 uurtjes geslapen en op tijd  naar bed ‘s avonds en de volgende ochtend om 7 uur op om te gaan werken. Dat ging prima! Natuurlijk wel lekker dat het maar 2 daagjes werken was, dat scheelt wel!

 



We kijken nu erg uit naar de volgende vakantie waarbij de jongens (én opa en oma) ook meekunnen, het lekker warm is en we meer tijd hebben… Volg ons straks hier, wij hebben er alvast zin in!

 


Iedereen bedankt voor het lezen, meeleven en alle (‘live’ )tips over New York.  Ik hoop dat anderen er ook wat aan zullen hebben!! 

5 reacties:

Iris 27 februari 2010 om 03:49  

Hee Karen!

Wat een super leuk blog heb je bijgehouden en wat een mooie foto's heb je gemaakt! Helemaal super, heb telkens met plezier zitten lezen!
Veel plezier met je werk'vakantie' en met je aankomende vakantie in florida!

Groetjes Iris
(Forum Iris1990)

De Steijntjes 27 februari 2010 om 05:27  

Toch leuk om nog wat foto's van jullie geslaagde trip te zien!!! Ook heel leuk is het liedje wat er bij wordt afgespeeld, Keith Urban (ontzettend lekkere muziek vind ik dat).

En jullie hebben ook super getroffen met het weer, net als wij toen. Een vriendinnetje van mij zit er nu met haar dochter, het is er vreselijk weer, 10 cm sneeuw en aardig koud. Ben ook benieuwd naar haar verhalen, zal wel anders zijn als die van ons.

En nu maar op naar de volgende vakantie he? Wij kijken ook al zo uit naar de meivakantie, want weer hebben we dezelfde plannen, FLORIDA. Ook met opa en oma, grappig!!!

Maar jij eerst nog een tripje naar Curacao meen ik me te herinneren.

Je volgende weblog staat ook al in mijn favorieten, kunnen we live meemaken.

Bedankt voor het meegenieten van jullie leuke trip!

Robert-Jan en Yvonne 28 februari 2010 om 02:22  

Bedankt voor het kunnen meegenieten met deze leuke trip. En leuke foto's ! Succes met je zakentripje, ook helemaal niet verkeerd ;-) !

En ook wij zijn in mei in Florida, al is het 'maar' een weekje, al klaag ik niet hoor ;-) ! Zonder opa en oma, overigens !

Natasja Valentijn 2 maart 2010 om 13:24  

Wat was het leuk om jullie te volgen via deze blog! Je hebt er heel wat werk van gemaakt! Top!
Goede achtergrond muziek trouwens, zeg ik...groot fan van Keith Urban. Als je ooit de kans krijgt om hem live te zien spelen, doen!! Eén keer naar een concert van hem geweest (in Duitsland) en het was fantastisch!!
Ik ga je zeker volgen op je volgende reis.

Saar. 10 maart 2010 om 18:33  

Ik heb net even jullie blog terug gelezen. Leuk haha!! Nee wij waren 1 dag na jullie vertrokken. Dus we hebben ook nog een beetje van t mooie weer daar in nYC kunnen genieten. Tot t keihard ging regenen en de sneeuwstorm eraan kwam.

Maar zo te zien hebben jullie ook echt een geslaagde tijd daar in NYC gehad, net zoals mij en m'n vader.

About This Blog

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP